Diary

Tipy na narozeninové dárky

září 30, 2017 Unknown 2 Comments



Minulý týden jsem oslavila svoje narozeniny. Už dvacáté druhé.

Když jsem byla malá, milovala jsem narozeniny. Těšila jsem se na dárky, na dort, na babičky a na dědy, na to, jak budeme všichni pohromadě. Teď už se těším víc na rodinu, než na dárky, protože si víc a víc uvědomuju, že věci se opotřebují, ztratí, vyhodí, ale rodina, ta se jen tak neokouká.

Nicméně jsem i tak dostala od svých nejmilejších ty nejlepší dárky. Ty od srdce.

Napadlo mě, že vám napíšu, co jsem od nich dostala, pro inspiraci. Protože když potěšily mě, proč by nepotěšily i někoho jiného. Byli originální, můžete být taky.

První, největší a nejkrásnější dárek jsem dostala od muže, kterého mám po svém boku už čtyři roky. On ten dárek vymyslel, vyrobil a pak mi ho předal s úsměvem a nadšením a čekal, jak moc budu nadšená já. A já byla hodně.


Památeční truhla. To je ta velká dřevěná krabice na fotce, ve které jsou všechny ostatní narozeninové věci.

Už odmalička si schovávám věci, který jsou pro mě nějakým způsobem důležitý. Dopisy. Pohledy od přátel z celýho světa. První dárek od prvního kluka. Školní psaníčka, fotky..
A do teď jsem si to schovávala pod postel, v papírový krabici od bot. Ale tak mám tuhle nádhernou dřevěnou truhlu, která těm všem věcem dává něco víc a sama se tak nějak stala součástí památečního procesu.

Chápu, že pokud nejste zrovna truhláři, takovou krabici ze dřeva těžko vyrobíte. Ale můžete jí třeba koupit, pokud víte, že někdo něco takového taky dělá. A nebo jí někomu můžete pořídit, aby si takovou vzpomínkovou krabici začal dělat.

Druhý dárek od Martina byla knížka od Anie Songe, Továrna na sny. Popravdě, hodně jsem mu naznačovala, že bych jí chtěla. Miluju dostávat knížky, protože si je sama nekupuju (jednou budu, až budu doopravdicky dospělá). A dobré knihy chci vlastnit, abych je mohla hodněkrát přečíst. A tahle je hodně dobrá!

Další dárky už byly od kamarádky Ann, která si s tím dala velkou práci.

Nejdřív mi zapálila svíčky a nechala mě něco si přát. Potom mi dala psaní, vlastnoručně psané blahopřání, nic kupovaného.



Vyrobila mi doma svíčku, koupila malé šampaňské.

A vyrobila mi osobní kuchařku s receptama od její mamky, o které si už dlouho říkám. Do kuchařky připsala hezké věci a přidala naše fotky 💓 To mi přišlo a pořád přijde hrozně moc hezký, protože si s tím musela dát velkou práci. Navíc to všechno dala do neobyčejného sešítku, který je naprosto boží. Snažila jsem se pro vás najít podobné na fler.cz, tak se můžete nechat inspirovat. Celé to Ann završila voňavým sypaným čajem.


Díky nim to byly opravdu skvělý narozeniny :-).

Snad vás jejich dárky inspirovali. Dávejte taky dárky od srdce, protože ty potěší vždycky nejvíc.

A mějte se rádi.
Lucienne




2 komentáře:

  1. naozaj skvelé darčeky, wow! najviac sa mi páči tá škatuľa a zápisníček :) niečo také musí byť radosť dostať ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj veľmi pekné tipy! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)