Books

Továrna na sny (Anie Songe)

října 22, 2017 Unknown 0 Comments



Patřím mezi lidi, kteří si knížky většinou nekupují, ale pujčují z knihovny, nebo čekají, až nastane nějaká vhodná chvíle na to si knížku přát a ideálně ji od někoho dostat. Od tý doby, co Anie sleduju, jsem věděla, že tuhle knížku si rozhodně nemůžu pujčit jenom z knihovny, ale že jí chci mít doma, napořád, abych si jí mohla přečíst víckrát než jednou, víc než dvakrát, prostě pokaždý, když budu chtít. A proto, když moje narozeniny byly už nebezpečně blízko, kdykoli byla příležitost jsem o tý knížce před Martinem mluvila a pokaždý, když jsme kolem ní procházeli v knihkupectví, jsem mu ji div nenarvala až pod nos.

Díky bohu, Martinovi to došlo a ještě víc mě překvapilo to, že jí sám přečetl ještě než mi jí dal. Dokonce ji pochválil a Anie začal taky sledovat. Už to pro mě byla známka toho, že to bude opravdu dobrá kniha.

Anie Songe je bloggerka, která žila nějaký čas v Londýne, v Thajsku, na Bali a sepsala o tom knížku, které dala jméno Továrna na sny. Kromě příběhů a historek z jejích dobrodružství ve světe píše i o tom, jak si správně něco přát a že přání se nám opravdu plní - jen je důležité si dát majzla na to, jak si je vlastně přejeme.

,,Přečteš to za den, je to fakt dobrý!", říkal mi Martin, když mi knížku k narozeninám předával. A i když jsem taková, že některé knížky přečtu za den, tuhle jsem si chtěla nějak uchovat a číst ji déle. A proto kdykoli Anie napsala, ať knížku odložíme, udělala jsem to. Několik dní jsem se k ní pak nevrátila, jen když jsem opravdu měla pocit, že je ta vhodná doba ji zase číst, tak jsem si uvařila čaj a znova se začetla.

Několikrát jsem se srdečně zasmála i dojala. Anie dokáže lásku přirovnat k botám a na rtech vykouzlit opravdu upřímný úsměv a to je to, co se mi na knížce líbilo. A věřím tomu, že i když si ji přečtu víckrát, pokaždý tam objevím něco nového a něčemu novýmu se i naučím. Je to podle mě knížka, která by se opravdu z knihovny pujčit neměla, ale každý z nás by jí měl mít doma  a čas od času se k ní vrátit.

Děkuju Anie za krásný počtení a upřímné příběhy a těším se, až vyjde druhá knha, na které právě pracuje 💓

0 komentářů:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážím! :-)